Pereiti prie turinio

Prekių grąžinimo politika

Klientas turi informuoti administraciją dėl pageidaujamo nepažeistų, ar nepradarytų prekių grąžinimo per 14 dienų nuo prekės gavimo susisiekdami el. paštu info@oneon.lt

Suma yra grąžinama į kliento nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų skaičiuojant nuo pareiškimo pradžios norint grąžinti prekę/es.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti nepraplėštoje, tvarkingoje pakuotėje.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, ar kitaip nepažeista.
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo.

Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko anksčiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, klientui grąžinama sumokėta suma į nurodytą banko sąskaitą. 

Grąžinant nepažeistą prekę/es transporto išlaidas apmoka pardavėjas.

Užsakymo atšaukimas: užsakymą galima atšaukti per 2 valandas nuo įsigijimo, kad būtų grąžintos visos lėšos.
Kai užsakymas yra išsiųstas, jo negalima atšaukti ir reikia laikytis grąžinimo proceso.

Negrąžinamos prekės: Prekės, pažymėtos kaip galutinis pardavimas arba išpardavimas.
Gaminiai pagal užsakymą arba pagal užsakymą.
Produktai, sugadinti dėl netinkamo naudojimo, netinkamo įrengimo ar išorinių veiksnių.
Pristatymo išlaidos.

Kontaktai