Garantinis aptarnavimas
ONEON („Įmonė“, „mes“, „mūsų“ arba „mes“) garantuojame už saulės energijos produktų kokybę ir patikimumą. Šioje garantijos politikoje pateikiamos garantijos sąlygos, taikomos gaminiams, įsigytiems iš mūsų el. prekybos parduotuvės https://www.oneon.lt
Mūsų siūlomoms prekėms taikoma ribota gamintojo garantija 5-25 metų laikotarpiui nuo pirkimo datos.
Ši garantija apima medžiagų defektus tinkamai juos naudojant.
Garantija taikoma tik pradiniam pirkėjui ir neperleidžiama.
Gamintojo garantija taikoma: saulės modulių, inverterių, baterijų ir susijusių komponentų gamybos defektams.
Gamintojo garantija netaikoma: prekėms dėl netinkamo naudojimo, netinkamo įrengimo, aplaidumo ar neleistinų pakeitimų. Įprastas nusidėvėjimas, įskaitant natūralų saulės modulių efektyvumo sumažėjimą laikui bėgant. Žala, padaryta dėl išorinių veiksnių, tokių kaip stichinės nelaimės, elektros srovės šuoliai ar avarijos. Produktai, sumontuoti arba naudojami nesilaikant rekomenduojamų eksploatavimo sąlygų.
Norėdami pateikti pretenziją dėl garantijos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda servisas@oneon.lt ir pateikite pirkimo įrodymą ir išsamų problemos aprašymą.
Pasiliekame teisę savo nuožiūra taisyti arba pakeisti nekokybiškus gaminius.
Jei tikslaus modelio nėra, gali būti pateiktas panašus pakaitalas.
Klientai gali būti atsakingi už pristatymo išlaidas, susijusias su garantijomis, jei nenurodyta kitaip.
Mūsų atsakomybė apsiriboja nekokybiškų gaminių taisymu arba pakeitimu.
Mes nesame atsakingi už atsitiktinę ar pasekminę žalą, įskaitant prarastas pajamas ar įrengimo išlaidas.
Garantija netaikoma trečiųjų šalių komponentams ar priedams, kurių mes neparduodame.